Søk i denne bloggen

Populære innlegg

mandag 4. august 2014

Bryllupsfotografering i Rosanesparken

Nå har det vært stille veldig lenge her inne, jeg har vært syk og går fortsatt til behandling, men nå fikk jeg lyst til å blogge litt igjen, for jeg har begynt såvidt å ta på meg litt jobber som det ikke er så hast med…






På lørdag var det endelig tid for Bryllupsfotografering :-) Det flotte paret Linda og Magnus hadde bryllupsfotografering i Rosanesparken. Denne gangen fikk jeg med meg min gode venninne Vivian som er nyutdannet stylist som assistent! Det ble veldig bra, for da kunne hun ta seg av detaljene og opplett, mens jeg kunne konsentrere meg om kameraene ;-) Jeg hadde med meg det nye kameraet Canon 5D Mark III på sitt første oppdrag, så da var det to kameraer rundt halsen deler av fotoshooten.
På slutten ble det tid til en litt mere leken og kreativ fotoshoot, men det skal dere få se litt senere!
Ha en fin kveld :-)
Kjellaug


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar