Søk i denne bloggen

Populære innlegg

fredag 8. mars 2013

Babyjente 10 mnd




Jeg har fått blomsterdilla, jeg jobber jo i en blomsterbutikk og vet ikke hvor lenge til den eksisterer... Jeg jobber i morgen og til uka får jeg/vi endelig svar på om jeg fortsatt skal være blomsterdame eller ikke! Så det er kanskje derfor blomstene har fått enda større betydning for meg og har fått være med på en eller annen måte i hele februar... Det er jo litt rart å gå rundt og ikke vite om man har jobb eller ikke. Så det skal bli godt å finne en løsning så vi kan gå videre på den ene eller andre måten!
(Bare et lite hjerte sukk fra meg en fredags kveld)

Men jeg har heldigvis fått litt tid inimellom og redigert noen flere bilder, så her er noen babybilder av ei skjønn tulle. Og det er så koselig når jeg får ha dem litt på armen og de trives i armkroken :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar