Søk i denne bloggen

Populære innlegg

fredag 19. oktober 2012

Julekort

Her er tre flotte sjarmtroll som jeg tok julekortbilder av i fjor.
Da pyntet jeg studio i november og satte av noen uker til julekortfotografering. Lurer på om jeg skal gjøre det samme i år, det var veldig koselig å ha jul i studio også :-)











I år skal jeg også være med på Julemarked på Ekely barnehage søndag 11. november https://www.facebook.com/events/138994006246838/ her på Vear, så da kan man komme dit og ta bilder også. Nå kunne det vært veldig fint å få vite hvor mange som har lyst til å ta julekortbilder, så jeg har litt peiling på det...Det er kanskje litt tidlig med julekort, men du må begynne å tenke på det for å få dem ferdig og sende dem i god tid før jul :-) November er julekortsesong hos fotografen, håper vi sees! Ha en fin fredag :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar