Søk i denne bloggen

Populære innlegg

søndag 20. november 2011

Snø og rim



Her om dagen var jeg ute og tok bilder til julekort, de ønsket seg snø og vi var heldige, for vi fikk to dager med rim og et lett dryss av puddersnø...Jeg har hørt at vi ble observert der vi bar rekvisittene til lockation, det så sikkert litt rart ut. Men nå må jeg ikke røpe mer! Dette er et ekstra bilde, ikke det som skal på julekortet! Jeg syntes Mille og Robin var kjempeflinke og tolvmodige :-) Her har jeg lagt på et filter oppå bildet for å teste ut litt.

2 kommentarer:

  1. Et herlig bilde dette Kjellaug! Me like

    SvarSlett
  2. Takk Janne :-) Det er tydelig at det er flere som har gjordt, for det ligger helt øverst på lista med 197 visninger! Kjempegøy når noe fenger:-) Tenker å prøve meg på litt flere filter bilder :))

    SvarSlett