Søk i denne bloggen

Populære innlegg

onsdag 15. juni 2011

Konkurranse

Bloggen har passert 5000 visninger, ja det er vel ikke så lenge til den passerer 6500 ser jeg!
Kjempehyggelig at så mange kommer innom og ser på bildene mine :-)
Jeg har lyst til å få mange følgere både her og på facebook, fotograf Kjellaug Breian Langø. (da går man inn og trykker liker og så er man følger!) Som takk for at dere deler linken min vil jeg trekke ut en av alle registrerte på min fotograf facebook side 30 Juni, som vil få en gratis fotoshoot a la modell for en dag. (Vinneren kan selv være med å bestemme litt hvordan fotoshooten blir.)

Lykke til :-)
Hilsen Kjellaug

3 kommentarer:

  1. Så gøy at visningstallene ruller fort oppover!! Artig konkurranse!

    SvarSlett
  2. Takk :-) Jeg gleder meg:-)

    SvarSlett
  3. Nå er det ny konkurranse for august! Bli med som følger på fotograf Kjellaug Breian Langø sin side og del link til siden min. Alle som deler er med i trekning om en gratis fotoshoot. Se på siden min! Lykke til :-)

    SvarSlett